piątek, 31 stycznia 2014

#0x0003: Dreams ain't only "dreams". They are also dreams.

Nie chodzi o to, czy dziś mi się coś śniło. Dziś nie było niczego godnego uwagi.
Dziś za to - mam studniówkę. Swoją. Pierwszą w życiu i zapewne jedyną.
O co chodzi z tytułem?
W języku angielskim "dream" nie odnosi się tylko do snów. Są to też marzenia. A moim dzisiejszym marzeniem jest studniówka - spędzić ją należycie i bawić się jak nigdy...oraz być z tego zadowolonym.
Idę z niedawno poznaną dziewczyną. Problem jest mały we mnie, bo mam mieszane uczucia, co chwile jedne biją się z drugimi. A ona jest naprawdę wartościowa... Być może nie jestem gotowy/przygotowany/przyzwyczajony do takich osób, jak ona. Być może chcę czegoś więcej, jednocześnie tego nie chcąc.. Mam tylko jedną nadzieję: oby się nic nie zjebało. Dla mnie - nie ma takiej opcji. Ma być tylko lepiej. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz