niedziela, 23 lutego 2014

#0x0007: Jestem bobrem, WTF?

Po prostu muszę to napisać, to nie daje mi wręcz spokoju...
Nie wiem, co to miało znaczyć, ale kurfa, aż do teraz mam na to takiego samego wielkiego głoda! Nawet sobie nie wyobrażacie, jakie drewno potrafi być mniaśne! XD Jak już zjadłem co miałem, została mi belka z zawiasami...pochodząca z mojego łóżka! o.O Była trochę brudnawa czy coś, w każdym razie nie pierwszej świeżości, a poza tym nie miałem pewności, czy jak ją zjem, to nie zachoruję...więc pomimo ogromnej ochoty, powstrzymałem się. Nie wiem czemu, nadal chciałbym spróbować tego drewna które wtedy jadłem... Lekko twardawe, choć raczej miękkie, słodkawe, smaczne.. No ej no, dajcie mi drewno... XD Potem już miałem jakieś dziwne sny...mógłbym opisać, ale po co, właściwie to mi się nie chce.


23.02.

Dzisiaj bądź wczoraj znowu mi się coś fajnego śniło, niestety nie pamiętam. Coś z Suzie, coś z Jasmine, ogólnie dobrze. W snach spędzamy mile czas, być może coś chce, poprzez sny, załatać mi tą pustkę braku wychodzenia i spotkań i w ogóle - z przyjaciółmi. Po prostu w rzeczywistości mają jeszcze swoje sprawy, a ja ciągle chciałbym z Nimi spędzać czas, no i mam zbyt wiele porąbanych pomysłów, które chcę realizować... :P Ostatnio stłasznie pozytywnie myśłę. :D Chciałbym, by tak już pozostało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz